RSS op Genealogy yn Fryslân

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 3 , Jan 9, 2005
      Sinds dit weekend beschikt de pagina "Genealogy yn Fryslân/Genealogie in
      Friesland" (http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/) over een tweetal
      RSS-pagina's. Met behulp van een speciale RSS-lezer kunt u voortdurend op de
      hoogte gehouden worden van de laatst toegevoegde familieadvertenties.

      Op http://frgen.andrysstienstra.nl/xmladv.php worden de laatst toegevoegde
      overlijdens-advertenties vermeld.

      Op http://frgen.andrysstienstra.nl/xmlfam.php staat een tweede RSS-feed met
      daarin de laatste wijzigingen of toevoegingen aan de database van
      onderzochte Friese families.

      Uitleg over wat RSS is en hoe u het kunt gebruiken vindt u o.a. op deze
      pagina:
      http://weblog.r-win.com/losse_html/rss.html

      Veel meer links, ook naar de gratis readers vindt u op: http://rss.pagina.nl

      Andrys Stienstra

      http://www.andrysstienstra.nl

      Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!
    • jan de Vries
      Message 2 of 3 , Jan 10, 2005
        Beste Andrys,
        Mooi initiatief! De ene link werkt goed, maar de volgende link geeft bij mij een foutmelding, hoe kan dat?
        http://frgen.andrysstienstra.nl/xmladv.php (laatst toegevoegde overlijdens-advertenties)

        Groetjes,

        Jan de Vries

        Sinds dit weekend beschikt de pagina "Genealogy yn Frysl�n/Genealogie in

        Message 3 of 3 , Jan 10, 2005
          Hallo Jan,

          Volgens mij werken beide links als directe link in de browser niet, maar wel
          in een RSS-reader. Ik gebruik zelf de SharpReader, maar als jij in een
          andere reader problemen hebt dan hoor ik het graag.