Re: Halbesma

  • Michel Dalstra
    Message 1 of 3 , Jul 11, 1999
      Beste Hessel,

      Ik heb een Halbe Hanzes Halbesma in mijn kwartierstaat. Hij is geboren rond 1751
      te Wartena en overleden voor 1849 (mogelijk al voor 1811, want bij de
      naamaannemingsakten van 1811 vind ik hem niet terug). Op 13 feb 1780 trouwt hij
      te Wartena met Sjoerdtje Ulbes Pranger (* 28 dec 1756 Wartena, + 4 jan 1849
      Grouw). Bij mij houdt deze Halbesma-lijn bij hem op, dus ik ben ook zeer
      ge�ntereseerd in (voor)ouders van hem.

      Groeten,

      Michel Dalstra
    • Hessel de Vries
      Message 2 of 3 , Jul 11, 1999
> [...]
        >Grouw). Bij mij houdt deze Halbesma-lijn bij hem op, dus ik ben ook zeer

        Hallo Michel,

        Heaas moet ik je het antwoord hierop schuldig blijven want deze Halbe Hanzes
        komt mij tot nu toe onbekend voor.Waarschijnlijk is dit een anderen tak want
        de halbesma's die ik zoek komen voornamelijk uit de Valom een dorpje onder
        Dollum. Ik zal jou vraag bewaren voor het geval er nog iemand komt met een
        oplossing.

        Groeten en bedankt voor je reactie

        Hessel de Vries.