familie van der bij

  • Sjoukje van der Berg
    Message 1 of 8 , Jan 3, 2005
      Geachte leden,

      Eerst wil ik iedereen een gelukkig 2005 toewensen.

      Ik ben al een tijdje lid van deze site maar heb eigenlijk alleen eerst maar
      meegekeken.

      Is er ook iemand die veel gegevens heeft over de familie van der Bij

      Mijn oma was hendrikje van der Bij

      Zij is een dochter van Jan Minnes van der Bij en Rinskje Dijkstra

      Jan is een zoon van Minne Wopkes van der Bij en Hendrikje de Vries

      Bij Rinskje Dijkstra loop ik vast.

      Kan iemand mij hierbij helpen.

      Met vriendelijke groet

      Sjoukje van der Berg

    • Karel van der Wal
      Message 2 of 8 , Jan 3, 2005
        Sjoukje, jouw rinskje dijkstra en jan van der bij zijn gehuwd in
        Achtparspelen op 24-12-1912, acte nr. 12, als je daar deze huwelijkse
        bijlagen gaat bekijken dan zie je waarschijnlijk de ouders en
        geboortedatum/plaats van rinskje. Ben je niet in de gelegenheid dan wil ik
        bij de eerst volgende bezoek in Tresoar wel even voor je kijken. Gegroet
        Karel vdWal

[...]

        com/group/Friesland-genealogy

        To visit your group on the web, go to:

      • Karel van der Wal
        Message 3 of 8 , Jan 3, 2005
          Zal je prive even mailen, mvrgr. Karel

          Mijn Rinskje Dijkstra moet geboren zijn in sebaldeburen.
          Ik heb tot nu toe al mijn gegevens verzameld via het internet.
          En ben nog nooit in tresoar geweest.
          Weet je misschien ook of er voor de provincie groningen en zelfde pagina is
          als die van tresoar zodat je via internet al veel gegevens op voorhand kan
          vinden.
          Groetjes sjoukje

            Message 5 of 8 , Jan 3, 2005
              Sjoukje,

              Dan is het waarschijnlijk zinvol je vraag m.b.t. Rinskje Dijkstra ook in de Groningen-groep te stellen.

              Nynke van den Hooven.

[...]
              <knip>

            • Sjoukje van der Berg
              Message 6 of 8 , Jan 3, 2005
                Dankje Nynke,
                Heb ik meteen gedaan

[...]

                Genealogy yn Fryslbn: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

                Om uw abonnement te bekindigen stuurt u een (leeg) email-bericht naar:

              • ad_oda@zonnet.nl
                Message 7 of 8 , Jan 3, 2005
                  Ik zou me graag willen aansluiten bij de "Friesland geneology"
                  al een aantalen malen geprobeerd doch zonder resultaat!
                  wie kan mij even op weg helpen?
                  Ad Zijlstra
                  Montfoort

                  Message 8 of 8 , Jan 3, 2005