Re: [Friesland-genealogy] van der Kooy

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 10 , Jan 2, 2005
      En deze dan?

      Geboorteakte Wonseradeel (mairie Tjerkwerd), 1814
      Aangiftedatum 17 juni 1814, akte nr. 26
      Klaas van der Kooy, geboren 13 juni 1814
      Zoon van Douwe Johannes van der Kooy en Sjoukje Kleises.

      Groet, Hinke.

    • Rita Veeken - Ritsma
      Message 2 of 10 , Jan 2, 2005
        Hallo Andre,

        Ik denk dat het toch om een andere familie gaat. Zou dit overigens jouw
        Klaas kunnen zijn?
        Geboorteakte Wonseradeel (mairie Tjerkwerd), 1814
        Aangiftedatum 17 juni 1814, akte nr. 26
        Klaas van der Kooy, geboren 13 juni 1814
        Zoon van Douwe Johannes van der Kooy en Sjoukje Kleises
        Klaas heeft nl een dochter Sjoukje.en dit zal Scheltje wel zijn:Geboorteakte
        Workum, 1818
        Aangiftedatum 10 november 1818, akte nr. 70
        Scheltje Sikkema, geboren 9 november 1818
        Dochter van Marten Sikkes Sikkema en Liesbert Iedes SikkemaDit is de
        naamsaanname van Sikkema:Sikkema, Marten Sikkes, Workum

        k. Hiltje 1

        Mairie Workum, fol. 163ven dit van van der Kooy:Kooy, Douwe Johannes van
        der, Piaam

        k. Sjoerdtje 25, Riemkjen 23, Teuntje 8, Johannes 1 1/2,

        Marthen 1 1/2, Klaaske 10 weken

        Mairie Tjerkwerd, fol. 21Groetjes, Rita

        Message 3 of 10 , Jan 2, 2005
          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Andre Visscher
          <avisscher@g...> wrote:
> [...]
          > o. 22 Feb 1864, Hindeloopen
          >
          > en zijn moeder Scheltje Martens Sikkema
          > g. 9 Nov 1818, Workum, Friesland, Netherlands

          For more on Klaas Douwes van der Kooij, see my site:

          http://www3.telus.net/verster/deboer/kwgdbVIc.htm#40

          Jan
        • Andre Visscher
          Message 4 of 10 , Jan 2, 2005
            Hallo everyone

            Bedankt voor alle informatie. Het is ongelooflijk hoe veel info daar is.

            Andre Visscher

            On Mon, 03 Jan 2005 00:11:36 -0000, simothecat <Jan.Verster@...> wrote:

> [...]
            > op

            > For more on Klaas Douwes van der Kooij, see my site:

          • P. van Diemen
            Message 5 of 10 , Jan 3, 2005
              Ook ik vond in de genoemde website van Jan Versten aanvullende info over
              Enne Reins Feenstra en Anna Dirks van der Meer zie
              http://home.wanadoo.nl/pvdiemen/Genea/Feenstra_frame.html

              Jan, ook heel erg hartelijk bedankt hiervoor.

              Irene Walstra