RE: [Friesland-genealogy] ! 3500 nieuwe toevalsvondsten

  • Jeroen Krak
    Message 1 of 4 , Jan 2, 2005
      Hallo Anton,

      Bij deze accoord. Super dat je dit wilt doen.
      Dan nog iets. Gisteren heb ik gezien dat er kort geleden een hele reeks
      aktes van notaris Albarda Hzn bekend gemaakt is op de Tresoar site die
      betrekking hebben op mijn rechtstreekse voorouders. Het gaat in totaal
      om 20 vermeldingen. Als ik je hier de details van stuur, kun je dan ook
      hier iets voor mij betekenen?

      Laat nog even weten hoe je de betaling geregeld wilt hebben!

      Groeten

      Jeroen