Crack Heerenveen, Kra(c)k Leeuwarden & Groningen

  • Jeroen Krak
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2005
      Beste lijstgenoten,

      Ben de laatste weken actief geweest met de update van mijn website. Nu
      ook opgenomen gegevens over de Heerenveense Crack-familie (van de
      Crackstate). Verder uitbreidingen en aanpassingen van de Leeuwarden en
      Groningen Kra(c)k-families.

      Also the start of an English version of the website for international
      Krak-family members.

      Groeten

      Jeroen Krak
      <http://www.krak-family.nl/> www.krak-family.nl