Begraafplaats Haulerwijk

  • Willem Hovinga
    Message 1 of 1 , Dec 31, 2004
      Hallo allen

      Op de valreep van het oude jaar nog een uitbreiding van de begraafplaats Haulerwijk (467records).
      Met speciale dank aan Henk v/der Wijk die dit heeft geindexeerd.
      Voor op of aanmerkingen op de website houd ik mij aanbevolen.
      Mocht U ook mee willen doen stuur dan even een mailtje.
      Verder rest mij nog om jullie allemaal een prettig uiteinde en een voorspoedig 2005 toe.

      Vriendelijke groet, Willem

      http://members.lycos.nl/willemhovinga Genealogie en begraafplaatsen
      http://members.home.nl/w.hovinga Kerkuilen Vogels Vlinders en Libellen
      http://members.home.nl/ivnleek ivn afdeling Leek/Nietap