Re: [Friesland-genealogy] Re: Schönfeld Wichers

  • albert moens
    Message 1 of 1 , Dec 27, 2004
      Hoi Karin,

      Bedankt voor je reactie.
      Deze gegevens had ik al.
      Ik ben op zoek naar de ouders van deze Jacob Gerhard Schönfeld Wichers

      Met vrgr.
      Albert Moens
      Datum: 25 september 1899 Akte nr. 90
      N.B. Huwelijk ontbonden; vonnis arrondissementsrechtbank Almelo
      ingeschreven 18 september 1905

      ook kwam ik hem tegen op:
      http://www.historischcentrumoverijssel.nl/overijssel/inventarissen/ar
      rondissement/106d.htm

      1324-1325. Jakob Gerhard Schönfeld Wichers (1906 - 1938).
      1324. 1906 - 1924
      1325. 1925 - 1938

      Gr Karin van der Veen- van der Iest