Re: [Friesland-genealogy] wensen

  • Appy de Vries (hotmail)
    Message 1 of 8 , Dec 26, 2004
      Peter Nanne;
      Edgar Reitz ,Duits schrijver van de triologie
      ''Heimat'' 1;2;3;
      Heimat 1 ; ging over de W.O. 2 ,speelde zich af
      op de Duitse Hondsrug [een dorpje] Schabbach.
      de personages worden gevolgd.
      het wordt uigezonden op de V.P.R.O.[6 delen]
      ''Heimat'' 3 begint 1989..
      1e deel [val van de muur] 1989,enz...
      een aanrader!!
      Gr. Appy.