Voolstra / van der Iest ?????

  • k_iest
    Message 1 of 1 , Dec 25, 2004
      Via de site van Willen Hovinga kwam ik de volgende namen tegen

      Gjalt Voolstra 26-08-1899 14-01-1988
      gehuwd met
      Jacobe van der Iest ??

      Geboorteakte Opsterland, 1899
      Aangiftedatum 28 augustus 1899, akte nr. 266
      Gjalt Voolstra, geboren 26 augustus 1899
      Zoon van Jan Voolstra en Elske Bergsma

      Wie heeft extra informatie omtrend dit huwelijk en evt kinderen
      En wie zijn de ouders van Jacobe van der Iest

      Karin van der Veen - van der Veen