Foto's van Wiebe J. Veenstra (1857-1945) Donkerbroek

  • rokoroekkie
    Message 1 of 1 , Dec 25, 2004
      Een aantal jaren geleden was er een reunie van oud-leerlingen van de
      lagere school in Donkerbroek (gem. Ooststellingwerf). Bij deze
      reunie werden ook oude foto's tentoongesteld van oud-inwoners van
      Donkerbroek waaronder enkele van mijn overgrootvader Wiebe Jans
      Veenstra (geb. Donkerbroek 11-10-1857, overl. Donkerbroek 17-07-
      1945). Nu ben ik op zoek naar deze foto's.

      R. Koopmans