Goede feestdagen allemaal

  • Sipke Paulides
    Message 1 of 3 , Dec 24, 2004
      Beste lijstgenoten en medespeurders,

      Ik heb het afgelopen jaar genoten van alle informatie op deze groep.
      Speciale dank nogmaals aan eenieder die voor mij gegevens opzocht.

      Vanuit de witte wereld hier in Noorwegen wens ik iedereen goede feestdagen,
      en een goed 2005.

      Groeten,
      Sipke Paulides
      Årdalstangen.

    • k_iest
      Message 2 of 3 , Dec 24, 2004
        Vanaf deze plek wens ik iedereen prettige feestdagen en een prachtig
        genealogisch 2005

        Dat we met zijn allen weer verder mogen speuren.

        En dat we elkaar op deze manier nog veel mogen helpen.

        Groetnis ut Oerterp

        Karin van der Veen- van der Iest
      • kbylsma1
        Message 3 of 3 , Dec 24, 2004
          Beste leden:

          And a Merry Christmas / Joyeux Noel from Canada !

          En bedankt voor al die mij helpen heb dit jaar!

          Klaas Bylsma
          Website at: http://kbylsma.bravehost.com/

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "k_iest" <friesy@h...>