ten Cate, ten Kate, ten Caat, te Kaat, Ten Katen,

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 1 , Dec 13, 2004
      Hallo mede onderzoekers

      Ik heb alle persoonskaarten en lijsten van het (CBG) van 1939 t/m
      2001 totaal ca. 1025 stuks van
      ten Cate, ten Kate, ten Caat, te Kaat, Ten Katen,

      en alle verdere dubbele namen zoals Hoedemaker ten Cate, Bruining
      ten Cate. Enz. omdat ik gestopt ben met het onderzoek naar deze
      familie's doe ik ze weg.

      Wie interesse heeft kan mij mailen op musquetier@...

      Met Vriendelijke groet van
      Anton Musquetier

      http://members.home.nl/musquetier/
      Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus