Re: Darering oude foto's Leeuwarden

  • Catherine Stuy
    Message 1 of 1 , Dec 9, 2004
      Ik heb eens even in de oude foto's van mijn grootouders and ouders
      gekeken en vond het volgende
      Foto van mijn vader, geboren in 1897 als ongeveer 8 jaar kind genomen
      door J.H. Slaterus, Langemarktstraat, tegenover het station bij de
      Nieuwe Veemarkt Let. W No. 14

      Foto van mijn grootouders ongeveer 30 jaar oud, geboren in de 1860's
      genomen door F.H. Slaterus, zelfde adres.
      Zou dus familie kunnen zijn.Groetjes, Catherine Stuy in Sandy, UT