fam.v.zandbergen/sandbergen/santbergen

  • janzandbergen
    Message 1 of 1 , Dec 5, 2004
      ik ben op zoek naar de ouders van Harmanus van Zandbergen/Sandbergen
      zijn vader was Harmanus van Zandbergen/Sandbergen begraven 12 mei
      1745 in Leeuwarden de Oldehoofsterkerk
      van de moeders is niets bekend
      verder zijn begraven in Leeuwarden Acke Sandbergen op 19 november
      1753 op de Jacobijnenkerk en Andrys Sandbergen 14 juni op de
      Galileeerkek
      deze laatste 2 zijn waarschijnlijk de tante en oom van Harmanus ,
      deze is gedoopt 24 januari 1716 en getrouwd 20 mei 1742 in de
      Galileeerkerk met Sydske Evers en op 20 februari 1757 met Tietje
      Jacobs

      Jan van Zandbergen