henk de jager - stiens

  • kvdwal
    Message 1 of 1 , Dec 3, 2004
      beste henk, kom via de kwartierstaten niet op een directe lijn of
      email adres vandaar zo even (helaas group)Kwam via Zaagemans uit
      Burgum (ben ik ook geboren en mijn pake was buurman van fedde-griet)
      op je kwartierstaat Jurryt-Jaep en ontdekte een kleinigheid: no. 474
      laat je een tweede huwelijk aangaan met zijn moeder, zie ook
      948/949. Groetend Karel vd Wal