Re: Kwartierstatenboek

  • Nanny Verheijen
    Message 1 of 2 , Dec 1, 2004
      Hallo Andrys,

      > Op verzoek van de NGV-afdeling Friesland heb ik zonet de intekenformulieren (in
      > het Fries en in het Nederlands) voor het kwartierstatenboek in de bestanden van

      Is ook ergens te lezen welke kwartierstaten erin opgenomen zijn?

      Vriendelijke groet,
      Nanny

      Nanny Verheijen
      Loon op Zand
      ===========
      verheijen@...
    • Andrys Stienstra
      Message 2 of 2 , Dec 1, 2004
        Volgens mij niet, maar misschien dat één van de NGV-(bestuurs)leden je daar
        een antwoord op kan geven.

        Andrys Stienstra

        http://www.andrysstienstra.nl

> [...]
        > kwartierstatenboek in de bestanden van

        Is ook ergens te lezen welke kwartierstaten erin opgenomen zijn?

        Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!