Re: [Friesland-genealogy] Site Gemeentearchief Leeuwarden; Tresoar

  • Inge Spruit
    Message 1 of 4 , Dec 1, 2004
      Anton,
      Dank voor je zeer snelle reactie! Ik heb echter al een paar maal in het
      Tresoar gezocht en kan alleen DTBL (huwelijken voor 1811) vinden en voor het
      overige alleen BS gegevens (na 1811 dus). Ik ben echter op zoek naar
      (gereformeerde) geboorten. Doe ik iets niet goed? Zie ik ergens een 'knopje'
      over het hoofd? Ik ben erg nieuwsgierig want je mailtje geeft me goede hoop.
      Met vriendelijke groet
      Inge Spruit

> [...]
        > Anton Musquetier
        >
        > http://members.home.nl/musquetier/
        > Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus

        Service.

        Yahoo! Groups Sponsor

      • Appy de Vries (hotmail)
        Message 3 of 4 , Dec 1, 2004
          Inge;
          de geboorten voor 1811 staan niet op de site,
          behalve Leeuwarden [H.C.L.] voor de andere
          gemeenten, moet je een bezoek
          aan tresoar brengen [heel gezellig!]
          D.T.B.boeken van heel ''Fryslan.''
          of natuurlijk in de kerkelijke archieven
          per gemeente,althans voor Heerenveen
          zijn er gelukkig nog oude doopboeken aanwezig.!!
          groetjes Appy.

> [...]
          'knopje'
          > over het hoofd? Ik ben erg nieuwsgierig want je mailtje geeft me goede

        • Inge Spruit
          Message 4 of 4 , Dec 2, 2004
            Iedereen die reageerde op mijn mailtje: hartelijk dank voor het meedenken.
            Helaas ben ik niet in staat om "ver" te reizen en moet ik het van internet
            hebben. Geduld is echter een schone zaak....
            Inge Spruit
> [...]
            > of natuurlijk in de kerkelijke archieven
            > per gemeente,althans voor Heerenveen
            > zijn er gelukkig nog oude doopboeken aanwezig.!!

            Tresoar