Re: [Friesland-genealogy] doop/trouwaktes enz.

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 2 , Nov 24, 2004
      Hallo Peter,

      Het echte bladerwerk in de originele DTB's is al lang verleden tijd, 16
      jaar geleden toen ik begon te zoeken waren voor zover ik mij herinner
      alle DTB's al gekopieerd en alleen als er iets niet te lezen viel door
      een slechte kopie o.i.d. kreeg je het origineel in te zien. En voor
      zover mij bekend staat nu alles op fiche, dus is er helemaal geen
      bladerwerk meer en geen zand:-) Behalve uiteraard de 'oude archieven'
      daar zit nog wel eens wat bladerwerk en zand tussen, maar de romantiek
      van het zoeken in de oude boeken verdwijnt steeds meer. Ja alles heeft
      z'n voor en nadeel......

      Maar dat neemt niet weg dat ook ik regelmatig de 'originelen' inzie,
      SOMS;-) levert het wat op, maar heel vaak ook niet.

      Groet, Hinke.