Re: Bote Gerrits

  • kbylsma1
    Message 1 of 7 , Nov 23, 2004
      Beste Karel:

      Ja, dat was een klein foutje; ik had dat al op mijn website. De
      huwelijk van 1801 kan ook mogelijk wezen. Meindert kwam voor 1780
      van Workum, waar zijn ouders woonden. Maar hij woonde tussen 1780 en
      1800 in Makkum. Wan hij is overleden in 1817, toen had hij twee
      kinderen van een 'onechte' relatie met Jeltje Pieters Hemstra.

      Klaas Bylsma (engels, nederlands, frysk)
      Website at: http://kbylsma.bravehost.com/

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Karel van der Wal
      <karelvdwal@z...> wrote:
      > Klaas, zij huwen voor de kerk: Makkum 14 mei 1780, Meindert huwt
      zeer
      > waarschijnlijk in 1801 met Antje Rintses in Workum ?

      Jans,
      > who were originally from the village of Sint Anna Parochie, in Het
      > Bildt. They likely later may lived in Franeker. I have been
      unable
      > to find information about their marriage. Does anyone have any
      > information about this family?
      >
      > Klaas Bylsma (engels, nederlands, frysk)
      > Website at: http://kbylsma.bravehost.com/

      sinds 8
      > juli 1999 geposte berichten staat op http://groups.yahoo
      > com/group/Friesland-genealogy