Re: [Friesland-genealogy] wat namen...

  • nienke zwart
    Message 1 of 73 , Sep 28, 2000
      Hallo Haga, bij mijn familie stamboom heb ik ook de Vries van Westergeest.
      Egbert Berends neemt de naam de Vries aan. Luske Hayes trouwt in 1799 te
      Westergeest met Egbert Berends. Ze krijgen ik dacht nog 6 kinderen. Als je
      deze gegevens kunt gebruiken laat me het weten dan zal ik de rest je mailen.
      Lutske Hayes haar vader is ëën van mijn voorvaderen.
      Message 73 of 73 , Nov 7 1:12 AM
        Het ligt voor me, zal ik het naar je toesturen of wil je een bepaald
        artikel.

        Groeten, Lineke Bijlsma
        .