Re: [Friesland-genealogy] Jurjen Roest /Sinnema

  • van 't Zet
    Message 1 of 1 , Nov 21, 2004
      Appy,
      Bedankt voor het meedenken,
      Inderdaad huwt Jurjen met zijn schoonzuster Gettje Sinnema, die als weduwe achterbleef met
      5 kinderen.( was ik nog niet achtergekomen)
      Haar man overleed 9 december 1876 en ze huwde 7 januari 1882 met Jurjen Roest.
      Op 13 augustus 1882 wordt er al een dochter geboren en in 1885 een levenloze dochter.
      Gettje overlijdt in Leeuwarden op 9 oktober 1907, ze is dan 65 jaar en gehuwd.
      Jurjen moet dus volgens deze regels na 1907 overleden zijn.
      Maar waar en wanneer?
      groet,
      Carla van 't Zet

      Wie weet of wil in het archief kijken
      Wanneer en waar onderstaande Jurjen Andries Roest is overleden?

      Jurjen Andries Roest, geboren 01-08-1838 te Wymbritseradeel
      zoon van Andries Jurjens Roest en Aaltje Hendiks Huisman.
      huwt 18-05-1861 met
      Jeltje van 't Zet geboren
      15-05-1839 te Oudega en overleden 28-02-1881 te Schoterland, 41 jaar gehuwd.