Re: [Friesland-genealogy] klaver

  • Appy de Vries (hotmail)
    Message 1 of 10 , Nov 2, 2004
      Rita;
      Jan zijn site is mij bekend,maar
      kan hem niet openen, hij geeft aan;
      ''deze site maakt gebruik van zogenaamde
      session-cookies [niet van het cookiemonster!!]
      om de navigatiewaarden bij te houden''
      vandaar.
      groetjes Appy.
      Message 2 of 10 , Nov 2, 2004
        Hallo Appy,

        Ik weet niet wanneer je de site voor het laatst geopend hebt, maar toen ik
        het vandaag (voor het eerst op mijn nieuwe computer) opende gaf hij vanzelf
        aan hoe ik de cookies moest instellen. Ik zou zeggen, probeer het nog eens.
        Succes.

        Groetjes, Rita

        Message 3 of 10 , Nov 4, 2004
          Appy, je kunt rustig je cookies inschakelen. Het enige dat er gebeurt is
          dat op je hardeschijf in de "temporary internet files" een klein getalletje
          wordt opgeslagen waarmee indirect mijn website bijhoud welke gegevens je
          opvraagt. De site is volledig database gestuurd, d.w.z. dat de
          familiebladen pas op het moment dat de gebruiker ze opvraagt worden
          samengesteld. Om dan van daaruit te kunnen navigeren naar de bladen van
          gerelateerden moet ik wel bijhouden waar een gebruiker op een bepaald
          moment is. In de database zitten momenteel meer dan 10000 personen waarvan
          meer dan 6000 verschillende Klavers waaronder nagenoeg iedere Klaver in
          Friesland.
          Gr/Jan

        • Appy de Vries (hotmail)
          Message 4 of 10 , Nov 5, 2004