Re: [Friesland-genealogy] klaver

  • Rita Veeken - Ritsma
    Message 1 of 10 , Nov 2, 2004
      Hallo allemaal,

      Kennen jullie de website van Jan Klaver?
      http://www.familie-klaver.nl/

      Hij verzameld alle Klavers uit hetland.

      Groetjes, Rita

      Message 2 of 10 , Nov 2, 2004
        Rita;
        Jan zijn site is mij bekend,maar
        kan hem niet openen, hij geeft aan;
        ''deze site maakt gebruik van zogenaamde
        session-cookies [niet van het cookiemonster!!]
        om de navigatiewaarden bij te houden''
        vandaar.
        groetjes Appy.
        > Kennen jullie de website van Jan Klaver?
        > http://www.familie-klaver.nl/
        >
        > Hij verzameld alle Klavers uit hetland.
        >
        > Groetjes, Rita

      • Rita Veeken - Ritsma
        Message 3 of 10 , Nov 2, 2004
          Hallo Appy,

          Ik weet niet wanneer je de site voor het laatst geopend hebt, maar toen ik
          het vandaag (voor het eerst op mijn nieuwe computer) opende gaf hij vanzelf
          aan hoe ik de cookies moest instellen. Ik zou zeggen, probeer het nog eens.
          Succes.

          Groetjes, Rita

          Message 4 of 10 , Nov 4, 2004
            Appy, je kunt rustig je cookies inschakelen. Het enige dat er gebeurt is
            dat op je hardeschijf in de "temporary internet files" een klein getalletje
            wordt opgeslagen waarmee indirect mijn website bijhoud welke gegevens je
            opvraagt. De site is volledig database gestuurd, d.w.z. dat de
            familiebladen pas op het moment dat de gebruiker ze opvraagt worden
            samengesteld. Om dan van daaruit te kunnen navigeren naar de bladen van
            gerelateerden moet ik wel bijhouden waar een gebruiker op een bepaald
            moment is. In de database zitten momenteel meer dan 10000 personen waarvan
            meer dan 6000 verschillende Klavers waaronder nagenoeg iedere Klaver in
            Friesland.
            Gr/Jan

          • Appy de Vries (hotmail)
            Message 5 of 10 , Nov 5, 2004