Re: [Friesland-genealogy] klaver

  • Appy de Vries (hotmail)
    Message 1 of 10 , Nov 2, 2004
      Betty;
      Fijn ,toch weer klaverblaadje compleet.
      veel dank!
      Appy.

      ----- Original Message -----
      From: "Betty " <beisinga@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Tuesday, November 02, 2004 4:16 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] klaver

      > Appy,
      >
      > volgende gevonden;
      >
      > Anne Jans , overl Hardegarijp 11-12-1810, 38 jaar, ongehuwd,
      gealimenteerd; waarsch. ged. Hardegarijp 14-10-1771,

    • Rita Veeken - Ritsma
      Message 2 of 10 , Nov 2, 2004
        Hallo allemaal,

        Kennen jullie de website van Jan Klaver?
        http://www.familie-klaver.nl/

        Hij verzameld alle Klavers uit hetland.

        Groetjes, Rita

        Message 3 of 10 , Nov 2, 2004
          Rita;
          Jan zijn site is mij bekend,maar
          kan hem niet openen, hij geeft aan;
          ''deze site maakt gebruik van zogenaamde
          session-cookies [niet van het cookiemonster!!]
          om de navigatiewaarden bij te houden''
          vandaar.
          groetjes Appy.
          > Kennen jullie de website van Jan Klaver?
          > http://www.familie-klaver.nl/
          >
          > Hij verzameld alle Klavers uit hetland.
          >
          > Groetjes, Rita

        • Rita Veeken - Ritsma
          Message 4 of 10 , Nov 2, 2004
            Hallo Appy,

            Ik weet niet wanneer je de site voor het laatst geopend hebt, maar toen ik
            het vandaag (voor het eerst op mijn nieuwe computer) opende gaf hij vanzelf
            aan hoe ik de cookies moest instellen. Ik zou zeggen, probeer het nog eens.
            Succes.

            Groetjes, Rita

            Message 5 of 10 , Nov 4, 2004
              Appy, je kunt rustig je cookies inschakelen. Het enige dat er gebeurt is
              dat op je hardeschijf in de "temporary internet files" een klein getalletje
              wordt opgeslagen waarmee indirect mijn website bijhoud welke gegevens je
              opvraagt. De site is volledig database gestuurd, d.w.z. dat de
              familiebladen pas op het moment dat de gebruiker ze opvraagt worden
              samengesteld. Om dan van daaruit te kunnen navigeren naar de bladen van
              gerelateerden moet ik wel bijhouden waar een gebruiker op een bepaald
              moment is. In de database zitten momenteel meer dan 10000 personen waarvan
              meer dan 6000 verschillende Klavers waaronder nagenoeg iedere Klaver in
              Friesland.
              Gr/Jan

            • Appy de Vries (hotmail)
              Message 6 of 10 , Nov 5, 2004