Re: [Friesland-genealogy] Tjalling Zondervan

  • Oebele Bijlsma
    Message 1 of 2 , Nov 1, 2004
      Hilda,

      voor Trijntje moet je misschien in het Groningse zoeken, want in Genlias
      vind ik een trouwakte van haar dochter Maartje Bruining, geboortedatum:
      01-05-1871, geboorteplaats: Lutkewierum. (trouwdatum 25-08-1898).

      Ook van Aaltje vind ik daar een overlijdensakteakte van een dochter: Aukje
      Ruurds de Vries, overlijdensdatum: 18-05-1937, overlijdensplaats: Zuidlaren.
      woonplaats Groningen; geboortepl: Tietjerksteradeel, oud 78 jaar.
      Dit geeft echter geen verdere indicatie over verblijfplaatsen Aaltje.

      Met vriendelijke groet,

      Oebele Bijlsma