Genealogie software bij Computer Collectief

  • Cor
    Message 1 of 2 , Oct 28, 2004
      Hallo allemaal.
      Voor degenen die eigenlijk Family Tree Maker wel willen kopen maar geen
      Credit-card hebben,
      dit programma is in NL te koop op een betrouwbaar adres dat ook verzend.
      U krijgt een rekening bij ontvangst.
      Dit bedrijf is Computer Collectief in Amsterdam. www.comcol.nl
      Ik heb hier geen aandelen van, en verdien hier ook op een andere manier niet
      aan !!!
      Alleen een tip voor de liefhebber.
      Het programma F.T.M. heb ik zelf ook niet dus een waarde oordeel geef ik
      ook niet.
      Ook over hun andere software geen oordeel van mij.
      Eeens in de maand krijg ik een mailtje van hun met nieuwe boeken en
      software, waar nu
      dus F.T.M. 2005 versie 12 bij stond.
      Hieronder de Gen. software die zij verkopen.
      Groeten Cor.

      ----
      Family Tree Maker Version 11.2 Deluxe
      - The easy way to build, search and share your precious family history
      Encore Software Inc

      Build your family tree; Search over 300 million names: family pedigrees,
      vital records, marriage records; Create & Personalize your family history;
      Share with friends & family

      Software | 1247-J2 | EUR 79,90 (67,14 excl. BTW)
      -------
      Family Tree Maker 2005 Deluxe, 12th Edition
      Encore Software Inc

      The easy way to build, search & share your precious family history
      All new software for 2005! Build your family tree. Access over 1.3 billion
      names. Design family albums & keepsakes. Share your family legacy

      Software | 1247-K5 | EUR 79,90 (67,14 excl. BTW)
      ----
      Familie Stamboom
      Easy Disc

      Breng (meerdere) families in kaart; GEDCOM-bestanden importeren; Foto's en
      bronvermeldingen toevoegen; Uitgebreide kwartierstaten

      Software | 2672-E3 | EUR 23,90 (20,08 excl. BTW) | ISBN: 90-76829-40-3
      ------
      Stamboom DeLuxe 4.0
      - Uw familiegeschiedenis in beeld
      MindScape

      Uw stamboom in beeld en geluid; Uitgebreide overzichten; Presentatie op
      papier, cd-rom en internet; Volledig Nederlandstalig

      Software | 4198-F1 | EUR 39,90 (33,53 excl. BTW) | ISBN: 90-5467-532-2
      ------
    • Egbert de Hoop
      Message 2 of 2 , Oct 28, 2004
        Voor die die prijs kan je er over nadenken om een creditcard te nemen

        In Your Shopping Cart

        Item In Stock Qty. Total

        Family Tree Maker 2005 CD 1 Yes 1 $29.99

        Item Subtotal: $29.99
        Shipping & Handling: $13.00
        Applicable Tax: $0.00
        Total: $42.99