5 zonen 5 verschillende achternamen

  • T. Visser
    Message 1 of 1 , Oct 19, 2004
      Halle mede sneupers,

      wie heeft de volgende fam. namen in zijn bestanden staan, ben erg benieuwd
      heb al van fam. de Boer en Wiersma, maar verdere aanvullingen altijd welkom,
      ik weet niet hoeveel kinderen de betreffende broers hadden.

      Tjalling Pieters (neemt aan de naam DE BOER) geb. 1746 te Offingawier
      gehuwd 24-05-1778 te Offingawier met
      Antje Jans.

      Wate Pieters (neemt aan de naam van Eik, van Eijk, van Eijck) geb. 1753
      gehuwd 04-05-1783 te Offingawier met
      Yke Hanzes.

      Rient Pieters (neem aan de naam Koopmans) geb. 1760
      gehuwd 27-5-1787 te Offingawier met
      Beitske Alberts Alberda.

      Sjoerd Pieters (neemt aan de naam Wiersma)geb. 1760
      gehuwd 27-05-1787 te Offingawier met
      Froukjen Jacobs.

      Lieuwe Pieters (neemt aan de naam Zondervan) geb. 1748
      gehuwd 15-11-1777 met
      Taetske Fockes.

      Wie heeft deze personene ook in zijn bestand of de dochters met de volgende
      namen

      Ock Pieters geh. met Klaas Jans in 1780.

      Trijntje Pieters geh. met Hessel Gerbens in 1773.

      alvast mijn hartelijke dank en groetjes,

      Petronella en Irene.-

      Nieuw: Hotmail Medium, Large, Extra Large en Extra Extra Large
      http://join.msn.com/?pgmarket=nl-nl&page=hotmail/es2