Re: Kerkhof Tjalleberd (off topic)

  • J. de Boer
    Message 1 of 4 , Oct 2, 2004
      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "ponne39meppel"
      <wiecherponne@z...> wrote:

      > Sorry voor de verwarring die ik heb gezaaid. Allereerst die punt
      > achter het websiteadres die mee geactiveerd werd en daardoor een
      > foutmelding opleverde.
      > Vervolgens blijkt dat niet bij iedereen de knoppen goed werken. Bij
      > sommigen wel (zoals bij mezelf). Wie weet waaraan dat kan liggen?
      > Natuurlijk kun je rechtstreeks naar de gewenste pagina gaan met het
      > adres dat Joop Groen al aangaf:
      > http://www.ponne.net/Grafstenen%20Tjalleberd/inhoud.htm
      > Maar dan kun je niet op andere pagina's komen, als je dat zou
> [...]

      Ik heb wel een vermoeden. Bij mij geeft het hoegenaamd geen probleem,
      en ik was een beetje verbaasd dat dit bij anderen wel het geval was.
      Tot ik realiseerde dat de aanklikblokjes nogal donker van kleur zijn,
      en heel weinig contrast vertonen. Een wat oudere of een niet optimaal
      ingestelde monitor zou wel eens moeite kunnen hebben met de weergave.
      M.a.w. de tekst in de balkjes is er wel, maar je moet ogen op stokjes
      hebben om het te zien.

      Met vriendelijke groet,
      Jan de Boer
    • mwpvdvalk
      Message 2 of 4 , Oct 2, 2004
        Hoi Ponne,

        Je menuknoppen maken gebruik van Java applets.
        Sommige mensen hebben het gebruik van Java binnen de browser
        uitstaan. Dan werkt het niet.
        Mischien kun je ergens in de broncode een gewone link plaatsen
        als alternatief.
        Groeten,
        Marc

        ==

      • Willem Hovinga
        Message 3 of 4 , Oct 2, 2004
          Hallo wiecher

          Bij mij werkt alles perfect geen probleem.
          Maar zijn het misschien jave scripts want als je geen java hebt geinstasleerd dan werkt het ook niet.

          Groet, Willem
[...]

          Yahoo! Groups Sponsor

          Select Your State:AlabamaAlaskaArkansasArizonaCaliforniaColoradoConnecticutDelawareFloridaGeorgiaHawaiiIdahoIllinoisIndianaIowaKansasKentuckyLouisianaMaineMarylandMassachusettsMichiganMinnesotaMissippiMissouriMontanaNebraskaNevadaNew HampshireNew MexicoNew JerseyNew YorkNorth CarolinaNorth DakotaOklahomaOhioOregonPennsylvaniaRhode IslandSouth CarolinaSouth DakotaTennesseeTexasUtahVermontVirginiaWashingtonWashington D.C.West VirginiaWisconsinWyoming

          PurchaseRefinance