Ankeringa - Rienks

  • Ineke
    Message 1 of 3 , Oct 1, 2004
      Wie weet (of wil voor mij nakijken in het archief) de geboortdatum van
      Pietje Ankeringa volgens de huwelijksakte in Velsen is zij geboren rond
      1812 in Lemmer, haar vader is Liewe Ankeringa en haar moeder is Grietje
      Rienks

      alvast mijn dank,
      Ineke

      --

      http://genea.pedete.net voor Noord-Hollandse huwelijken 1811-1892

      http://members.chello.nl/cfsmit2 genealogie-site van Ineke
      http://forum.fok.nl/topic/602453 reisverslag Ierland
    • Henny de Wit
      Message 2 of 3 , Oct 1, 2004
        Hallo Ineke.

        Bij de naamsaanname in 1811 neemt Lieuwe Jans Ankringa in Eernewoude de naam Akringa aan voor zichzelf, Jan (13 jr), Rienks (5 jr), Anne (3jr) en Pyttje (5 maanden)
        Lieuwe Jans overlijdt 21-09-1828 (58 jr oud)

        Dit heb ik gevonden op Tresoar en de sit van Roelof Varkevisser
        Ik hoop dat je er iets aan hebt

        Vr. gr. Henny de Wit-Poelstra
[...]

        Yahoo! Groups Sponsor

      • Ineke