hyke westra

  • bert
    Message 1 of 8 , Sep 18 5:26 PM
      Hallo allemaal,

      Tch maar weer eens een poging of iemand deze persoon in zijn of haar gegevens heeft:
      Hyke Westra, geboren 6 januari 1870 te Stiens. Dochter van Pieter Bonnes Westra en Hiltje Hanzes Leijstra. Zowel huwelijk als overlijden nergens te vinden.

      Bert Westra
      www.bertwestra.tk
      Zoekende naar Westra, Krist, Hoppe en Hovenga

    • Roel Loonstra
      Message 2 of 8 , Sep 19 1:05 AM
        Het volgende huwelijk gevonden:
        Huwelijksakte Leeuwarderadeel, 1865
        Man: Pieter Bonnes Westra
        Vrouw: Heiltje Hanzes Leystra
        Datum: 11 mei 1865 Akte nr. 20
        Groeten, Roel Loonstra----- Original Message -----
[...]

        Yahoo! Groups Sponsor

      • bert
        Message 3 of 8 , Sep 19 2:12 AM
          Hallo Roel,

          Bedankt voor je antwoord maar ik zocht de persoon van het onderwerp: Hyke
          Westra. Van haar ouders, broer en zusters heb ik alles gevonden. Zij is de
          enige waarvan ik dus niets kan vinden. In ieder geval bedankt voor het
          meedenken.

          Met vr. gr.,
          Bert
        • Roel Loonstra
          Message 4 of 8 , Sep 19 2:42 AM
            Hallo Bert,

            Inmiddels je site bekeken en heb wel de volgende overlijdensakte van Hyke Westra
            te Barradeel gevonden. Een ander mogelijkheid is dat ze is overleden na 1942.

            Overlijdensakte Barradeel, 1905
            Aangiftedatum 29 juli 1905, akte nr. 48
            Hyke Westra, overleden 28 juli 1905, oud 33 jaar, ongehuwdGroet, Roel

            Message 5 of 8 , Sep 19 3:10 AM
              Hallo Roel,

              Deze is het ook niet. Ze is in 1870 geboren en zou dus geen 33 maar 35
              geweest moeten zijn bij overlijden. Ik heb de akte gezien en de ouders
              kloppen ook niet. Ze zal inderdaad wel na 1942 overleden zijn.

              Bert
            • bert
              Message 6 of 8 , Sep 19 3:18 AM
                Hallo Marc,

                Ja, ik denk dat dit het enige is dat nog rest.

                MVG,

                Bert
              • mwpvdvalk
                Message 7 of 8 , Sep 19 3:36 AM
                  Hallo Bert,

                  Mischien bij het C.B.G. te den Haag navragen?

                  Met vriendelijk groet,
                  Marc
                • bert
                  Message 8 of 8 , Jan 1, 2005
                    Allereerst een heel goed genealogisch nieuwjaar gewenst aan alle leden van deze groep.
                    Een nieuw jaar, een nieuwe kans. Vandaar deze herhaalde vraag:
                    Is er iemand die Hyke Westra in zijn/haar bestand heeft? Hyke is geboren in Stiens op 6 januari 1870. Zij was dochter van Pieter Bonnes Westra en Hiltje Hanzes Leystra.

                    Met vriendelijke groet,