Kwartierstaat Thierry de Groes

  • Leo de Groes
    Message 1 of 5 , Sep 12, 2000
      Ik ben met de opzet van een kwartierstaat bezig uitgaande van mijn zoontje Thierry de Groes.
      Omdat ik diverse takken in Groningen, Friesland en Drente heb achterhaalt doe ik hierbij
      een oproep voor informatie aangaande de volgende namen.

      De Groes, Wisman, Urbach, van Kruijsfen, Tjaardstra, de Haan, van Houten en Klink.

      Met vriendelijke groeten,

      Leo de Groes

      GSM : 06-53469364
      Email : L.deGroes@...

    • Anthony Hofstee
      Message 2 of 5 , Sep 12, 2000
        I have several children of a Jacobus Wisman and Mincke Jeltes who married
        in Lutkewierum, Friesland before 1697. If interested please contact me. Tony

        At 09:15 PM 09/12/2000 +0200, you wrote:

> [...]
        >
        >GSM : 06-53469364
        >Email : L.deGroes@...
        >

        >[De niet-tekstgedeelten van dit bericht werden verwijderd]

      • Leo de Groes
        Message 3 of 5 , Sep 13, 2000
          Anthony,

          Thank you for your reaction. I don't have Jacobus Wisman and Mincke Jeltes.
          The Wisman names I have are: Hendrik, Jentje (my grandmother), Geertje,
          Geerts Harms, Harm, Hilligje, Harm Geerts, Grietien Harms and Gerrit.

          Met vriendelijke groeten,

          Leo de Groes

          GSM : 06-53469364
          Email : L.deGroes@...

          Mijn groepen | Friesland-genealogy Hoofdpagina | Start a new group!

          of: http://go.to/frgen .

        • Leo (Medusa Software)
          Message 4 of 5 , May 30, 2002
            Beste allemaal,

            Hij is dan eindelijk gelukt.
            De kwartierstaat van mijn zoon(tje) Thierry staat eindelijk op het Intranet.
            Kijk gerust, en mochten jullie aanvullingen, verbeteringen enz. ontdekken,
            laat het me dan weten.

            www.medusa-software.nl/genealogie/

            Met vriendelijke groet,
            Leo de Groes
          • effeniet
            Message 5 of 5 , May 30, 2002
              Jammer, dat de verwijzingen in thierry.htm , dus niet die in je
              linkerkolom verwijzen naar c:\thierry.htm verwijzen.

              --- In Friesland-genealogy@y..., "Leo (Medusa Software)" <leo@m...>