Re: mijn kale kwartierstaat is beschikbaar

  • Jack Terveer
    Message 1 of 6 , Oct 8, 1999
      ----- Oorspronkelijk bericht -----
      Van: Yntze van der Honing
      Aan: Friesland-genealogy@onelist.com
      Verzonden: vrijdag 8 oktober 1999 11:36
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] mijn kale kwartierstaat is beschikbaar

      From: Yntze van der Honing <yntze@...>

      Not Found

      The requested URL /~terveer/database.html was not found on this server.

      Sorry, foutje getypt. De juiste link is: http://home-1.worldonline.nl/~terveer/index.htm.
      Zie bij "contents" naar "personal databases" en kies voor "everything that's available"
    • H. Kuiphof
      Message 2 of 6 , Oct 31, 1999
        Beste Wybo en Hans.
        Ook ik heb mijn roots in Holwerd.Het gaat om de periode voor 1760. Het gaat
        om Harmen Binderts geboren 1744, zijn vrouw Aafke Tijssens Heins, geboren
        1739 te Holwerd. zijn eerste vrouw Grietje Andries geboren rond 1740 en
        verder de ouders van Harmen Binderts, dit waren: Bendert Harmens geboren ca
        1710 gedoopt in 1732 te Holwerd, zijn eerste vrouw Ytje Pieters en zijn 2e
        vrouw Lysbert Fokkes. Mijn onderzoek is in Holwerd vastgelopen. Het is
        vrijwel zeker dat zij mennonieten waren.
        Mochten jullie iets hiervan hebben dan houdt ik mij zeer aanbevolen
        Henk Kuiphof henk.kuiphof@...
        bij voorbaat zeer bedankt.