Re: [Friesland-genealogy] Osinga / Rinzema

  • h.j.ozinga
    Message 1 of 4 , Sep 10 1:02 AM
      Hallo Hilda en Marten

      Deze Jacob Jelles Osinga zit in onze "boom"
      Hij was schipper, geboren 10-6-1781 te Uitwellingerga, gedoopt Ned Herv
      op 24-6-1781 in Uitwellingerga.
      De overlijdenacte van 1859 geeft aan 80 jaren - gehuwd hetgeen de geboorte
      op 1779 zou betekenen
      Jacob was de zoon van Jelle Jacobs (Osinga) geboren op 13-11-1755 te
      Offingawier
      gedoopt te Uitwellingerga op 1-1-1756, die op 20-6-1779 huwt te
      Uitwellingerga
      met Uilk Joukes Osinga, geboren op 8-2-1754 te Uitwellingerga
      Er is meer voorgeschiedenis maar ik zit even een beetje krap in mijn tijd

      Groetend Herman Ozinga - Uitwellingerga