Re: [Friesland-genealogy] Digest Number 1952

  • Anja Traag
    Message 1 of 1 , Sep 9, 2004
      Hallo Dick,

      ik heb het boek "ter Luyne"in mijn bezit, uitgegeven door p. luinstra
      (tevens de schrijver) uit 1960, hierin staan
      vele van Lune, van de lune, van der lune, van lunen, van luene, van
      luine en luinstra, leunstra, lunstra, luunstra,
      de lunnen, dus je kunt naar hartelust je naam uitzoeken.
      .
      mocht je bepaalde namen nagekeken willen hebben, laat het dan maar
      weten, het mag zowel via de groep als
      op mijn prive-mail.

      met vriendelijke groet,
      anja traag-westra