Eventjes voorstellen.........

  • cschuttinga
    Message 1 of 1 , Sep 7, 2004
      Ik ben Christina Schuttinga-Verschoor en woon in Canada voor meer dan
      30 jaren. Jaren geleden ben ik met de stamboom Schuttinga begonnen,
      voor onze twee jongens die de Schuttinga naam voortzetten hier in
      Canada en wel met drie zonen, dus mijn kleinzonen. Ik ben een
      amateur Genealoog en heb al erg veel geleerd door de jaren, vooral
      dat kontacten erg belangrijk zijn. De Schuttinga familie komt uit
      Groningen, maar de voorouders komen uit Gerkesklooster/Buitenpost in
      Friesland. Ik hoop spoedig iets van jullie te horen.
      Mijn voertaal is Engels, maar Nederlands is nogsteeds dagelijks
      gebruikt met hier en daar wat Duits en Franse woordtjes.