Re: [Friesland-genealogy] doopsgezonden

  • Appy de Vries (hotmail)
    Message 1 of 6 , Sep 7, 2004
      Jaap;
      na alle info over doopsgezinden, heb ik ook nog
      een lijst van C. E. Kuipers versie 2 .
      ''Doopsgezinden in en rond Rottevalle en op het Witveen''
      periode 1737 tot 1842 alzo Heerenveen -Knijpe
      1706 tot 1779 .het valt op dat er vaak dezelfde namen opduiken [ zelfs in
      Gorredijk] in het ''Klein kuddeke''
      van Zondervan uit het boek '' de Vlecke Gorredijk''
      ze hadden veel contacten onderling ,volgens Zondervan.
      groetjes Appy.