Re: Hessel Lammerts

  • Catherine Stuy
    Message 1 of 1 , Sep 5, 2004
      Hello: Ik heb een Hessel Lammerts getrouwd met Doetie Jans. Getr: 5 Nov
      1719 in Leeuwarden
      Kinderen: Ytje 22 Sep 1720
      Trijntje 9 Oct 1726
      Sjoukje 13 Feb 1724
      Corneliske 21 Dec 1729
      Allen geboren in Leeuwarden.
      Heb verder niets klunnen vinden ander dan bovengenoemde kinderen op een
      Film in de LDS Library.
      Weet iemand iets meer van deze familie?
      Alvast bedankt voor de medewerking. Catherine in Sandy, UT

      Get your name as your email address.
      Includes spam protection, 1GB storage, no ads and more
      Only $1.99/ month - visit http://www.mysite.com/name today!