Re: Reitsma

  • Catherine Stuy
    Message 1 of 5 , Sep 5, 2004
      Lotgenoten:
      Ik heb een Pieter Jans Reisma X met Tjitske Tjeerds op 22 Aug 1744 in
      Oenkerk/Wijns
      De eerste vier kinderen werden allen tegelijk aangegeven in 1754 in
      Leeuwarden, er volgden nog vier aangegeven op de datum van geboorte.
      Op Tresoar heb ik de trouwdatum van Pieter en Tjitske gevonden, beiden
      van Wijns (Tietjerksteradeel)
      De kinderen zijn vernoemds als volgt: Jan, Antje, Jitske, Trijntje,
      Tjeertje, Tjeertje, Tjitske, Tjeertje
      Dit is alles wat ik heb.
      Heeft iemand enig idee hoe ik verder terug kan komen of werkt iemand aan
      dezelfde lijn?
      Alles is welkom. Alvast bedankt. Catherine In Sandy, UT

      Get your name as your email address.
      Includes spam protection, 1GB storage, no ads and more
      Only $1.99/ month - visit http://www.mysite.com/name today!