Re: [Friesland-genealogy] boek Martinus Jongsma

  • Leo de Oude
    Message 1 of 6 , Sep 3, 2004
      beste Marjan,
      Ik heb begrepen dat jij het boek van Jongsma bezit, wil jij het register
      (als dat er is) checken op namen uit mijn familie?
      Dat zijn de volgende: Bangma, Steenstra, Pasma, de Leeuw, Massolt,
      Oldenburg, Koop, Brouwer, Wouters, Kroder, Kunst, Sebes,
      Landeweer/Langenhuis.
      Als namen in het boek voorkomen wil ik het boek graag aanschaffen. Is het in
      de boekwinkel te koop? of is het te bestellen?
      Bij voorbaat hartelijk dank voor je moeite en je tijd,

      Groeten uit Zeeland, van Cora van Stijn.
      Message 2 of 6 , Sep 4, 2004
        dag Marjan,
        Heel erg bedankt voor je moeite! In mijn geval gaat het om de volgende
        personen:
        Sjouwijke Luitzens Brouwer, Annechien Geerts Kunst, Geert Jacobs Kunst en
        Janke Jacobs Wouters.
        Wil je nog even voor me kijken?
        Cora.
        Message 3 of 6 , Sep 4, 2004
          dank je Marjan,
          Dat spaart me de moeite en het geld uit voor de aanschaf van het boek.
          Groeten,
          Cora.
          > Ik heb even voor je gekeken maar deze namen komen helaas voor jou niet in
          > het boek voor.
          > Marjan

        • Rienk de Boer
          Message 4 of 6 , Sep 5, 2004
            Hier is het boek te bestellen.

            http://home.hetnet.nl/~martinus.jongsma/

            Rienk

> [...]
            > de boekwinkel te koop? of is het te bestellen?
            > Bij voorbaat hartelijk dank voor je moeite en je tijd,
            >
            > Groeten uit Zeeland, van Cora van Stijn.

          • Marjan Oldenburger

> [...]
              > de boekwinkel te koop? of is het te bestellen?
              > Bij voorbaat hartelijk dank voor je moeite en je tijd,
              >
              > Groeten uit Zeeland, van Cora van Stijn.

            • Marjan Oldenburger