Re: [Friesland-genealogy] re-research

  • Leo de Oude
    Message 1 of 4 , Sep 3, 2004
      Sorry, ik heb niet gecontroleerd voor ik het doorgaf
      Sorry, I didn't check before informing you.
      Try www.vankuler.favos.nl from there go to 'Texelse genealogie'. This is
      the site of Miriam Klaassen who has been researching families on Texel. Here
      you will find a family Blauw.

      Greetings, Cora van Stijn.