Re: mijn kale kwartierstaat is beschikbaar

  • Jack Terveer
    Message 1 of 6 , Oct 6, 1999
      ----- Oorspronkelijk bericht -----
      Van: wybo.palstra@...
      Aan: Friesland-genealogy@onelist.com
      Verzonden: woensdag 6 oktober 1999 11:39
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] mijn kale kwartierstaat is beschikbaar

      From: wybo.palstra@...

      Mede onderzoekers,

      Ik heb mijn kwartierstaat in kale vorm beschikbaar voor een ieder daar belangstelling voor
      heeft. Ik heb geen www pagina.

      Er zijn ongeveer 1200 personen in genoemd (ik heb geen telling gedaan).

      Hallo Wybo,

      Aangezien ik her en der nogal eens een palstraaatje tegenkom in mijn boom, ben ik zeer geinteresseerd in jouw gegevens. Mail ze maar naar familytree@.... Als ik overeenkomsten tegenkom, zal ik je dit melden. (mijn boom: http://home-1.worldonline.nl/~terveer/database.htm)

      Groeten Jack
    • Yntze van der Honing
      Message 2 of 6 , Oct 8, 1999
        Not Found

        The requested URL /~terveer/database.html was not found on this server.

      • Jack Terveer
        Message 3 of 6 , Oct 8, 1999
          Message 4 of 6 , Oct 31, 1999
            Beste Wybo en Hans.
            Ook ik heb mijn roots in Holwerd.Het gaat om de periode voor 1760. Het gaat
            om Harmen Binderts geboren 1744, zijn vrouw Aafke Tijssens Heins, geboren
            1739 te Holwerd. zijn eerste vrouw Grietje Andries geboren rond 1740 en
            verder de ouders van Harmen Binderts, dit waren: Bendert Harmens geboren ca
            1710 gedoopt in 1732 te Holwerd, zijn eerste vrouw Ytje Pieters en zijn 2e
            vrouw Lysbert Fokkes. Mijn onderzoek is in Holwerd vastgelopen. Het is
            vrijwel zeker dat zij mennonieten waren.
            Mochten jullie iets hiervan hebben dan houdt ik mij zeer aanbevolen
            Henk Kuiphof henk.kuiphof@...
            bij voorbaat zeer bedankt.