Postma Achtkarspelen

  • atty de waard
    Message 1 of 2 , Sep 3, 2004
      Hoi Yvette,
      Welkom!
      Ik heb ook Achtkarspelense Postma's ..... Kun je wat voornamen / patroniemen
      mailen? Er zijn nogal wat Postma's in Friesland ......Ik kan op grond van de
      voornamen wel zien of er wat van mij bijzit.
      Vriendelijke groet,
      Atty de Waard
    • Yvette van der Molen
      Message 2 of 2 , Sep 3, 2004
        Hoi Atty,
        Postma is inderdaad wel een erg veel voorkomende naam. Ik heb o.a.
        de voornamen Anne, Haye en Kornelis in mijn gegevens.
        Groetjes,
        Yvette van der Molen

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "atty de waard"