Dag van de geschiedenis

  • mvdhauw@planet.nl
    Message 1 of 2 , Sep 1, 2004
      LS

      Wie kan mij meer vertellen over wat door de Vereniging Historie Weststellingwerf over De Lindelinie en het rampjaar 1672: (tentoonstelling, lezing, busrit) wordt georganiseerd. Wie zijn de sprekers etc
      waar kan ik meer info vinden?

      mvg

      Menno van der Hauw
    • Hinke Woudt
      Message 2 of 2 , Sep 2, 2004
        Hallo Menno,

        Misschien via de volgende link?? Op die site is een adres en
        telefoonnummer te vinden van de vereniging, misschien weten ze daar
        meer. Zag dat de site niet bijgewerkt is want kon geen programma van
        eind 2004 vinden.

        http://www.home.zonnet.nl/destelling/

        Succes en groet, Hinke.