RE: Full-screen Tresoar

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 6 , Sep 1 2:08 PM
      Op de zoekpagina van Tresoar staat rechtsboven een icoontje. (Naast het
      printicoontje.) Als je daar op klikt wordt het zoekscherm ook in een nieuw
      venster (full screen) getoond.

      Je kunt ook gewoon de volgende link bij je favorieten zetten:
      http://www.tresoar.nl/mmtresoar/main/ask_sam_full.jsp?pagina=genealogie&styl
      esheet=collectie.css&lang=nl

      Andrys

      Message 2 of 6 , Sep 1 2:17 PM
        Dit is ook een fijne favoriete:
        http://www.tresoar.nl/mmtresoar/main/content_pagina_volledig.jsp?
        lang=nl&pagina=3313&stylesheet=collectie.css

        Groetjes,
        Annemarth

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Nynke van den Hooven"
        <nynkevandenhooven@h...> wrote:
> [...]
        in het Collectie-menu. Daarmee wordt de pagina "Genealogie - bronnen
        voor stamboomonderzoek" full-screen geopend.

        Link to Ryksgarf)