Fw: [Friesland-genealogy] Ongewenste mail

  • Paul Voss
    Message 1 of 2 , Aug 31, 2004
      ----- Original Message -----
      From: "jan vanderschaaf" <janvanderschaaf834@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Monday, August 30, 2004 11:07 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Ongewenste mail

      Geachte M:

      Een paar maanden terug heb ik belangstelling getoont voor de genealogy in
      Friesland.
      Sindsdien word ik bestookt met emails van mij totaal onbekende personen.
      Hier stel ik absoluut geen prijs op, kunt u er voor zorgen dat dat niet meer
      gebeurt ?

      Bvd J.v/d Schaaf.
      Paul .voss@...
      Hotmail en Messenger on the move http://mobile.msn.com/?lc=nl-nl