Re: [Friesland-genealogy] Ongewenste mail

    Message 1 of 2 , Aug 30, 2004
      Geachte heer Van der Schaaf,

      U hebt niet alleen belangstelling getoond, u bent lid geworden van een (discussie-)groep en dus ontvangt u alle berichten die de groepsleden inzenden.
      Op de navolgende pagina kunt u instellen dat u geen e-mail wenst te ontvangen door de betreffende optie aan te klikken. U kunt dan, indien gewenst, de berichten op de website van de groep lezen.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.