Ongewenste mail

  • jan vanderschaaf
    Message 1 of 2 , Aug 30, 2004
      Geachte M:

      Een paar maanden terug heb ik belangstelling getoont voor de genealogy in
      Friesland.
      Sindsdien word ik bestookt met emails van mij totaal onbekende personen.
      Hier stel ik absoluut geen prijs op, kunt u er voor zorgen dat dat niet meer
      gebeurt ?

      Bvd J.v/d Schaaf.

      Hotmail en Messenger on the move http://mobile.msn.com/?lc=nl-nl
      Message 2 of 2 , Aug 30, 2004
        Geachte heer Van der Schaaf,

        U hebt niet alleen belangstelling getoond, u bent lid geworden van een (discussie-)groep en dus ontvangt u alle berichten die de groepsleden inzenden.
        Op de navolgende pagina kunt u instellen dat u geen e-mail wenst te ontvangen door de betreffende optie aan te klikken. U kunt dan, indien gewenst, de berichten op de website van de groep lezen.

        Met vriendelijke groet,
        Nynke van den Hooven.