opnieuw aanmelden

  • Rein Wink
    Message 1 of 4 , Aug 30, 2004
      Goedenavond allemaal

      Ik heb een nieuw emailadres hierdoor vervallen de oude adressen. reinart@...

      Zoals de meeste genealogen wel weten doe ik al jaren aan onze hobby, ik ben wel niet zo actief in de groepen maar lees wel altijd de mailtjes.

      met.vr.gr.Rein,

      http://home.tiscali.nl/reinart.w

      Ik ben altijd op zoek naar de volgende families zie mijn homepage,
      Bennewitz, Berkhoven, van Gelderen, Haan, Hazelbag, Illig, Jongsma, Mazzuchi,
      Middelkoop, Ormeling, Prakke, Roos alias Stam(p), Schmaltz, Snoek, Weda, Wink.

    • Karel van der Wal
      Message 2 of 4 , Aug 30, 2004
        rein, heb je pagina's eens aangeklikt maar e.a. is bijna onleesbaar omdat je
        een witte achtergrond hebt met een licht gele lettertype, dus of de kleur
        van de letters aanpassen of de achtergrond een kleurtje "zwart"geven. mvrgr.
        k.v.d.w

[...]

        com/group/Friesland-genealogy

        Yahoo! Groups Sponsor

        To visit your group on the web, go to:

      • Rein Wink
        Message 3 of 4 , Aug 30, 2004
          Karel op mijn computer is de achtergrond grijs/zwart met wolkjes met gele letters en dat is de orginele kleur ik heb er verschillende aangeklikt maar bij mij komt het allemaal goed over welke heb je geopend.

          met vr.gr.Rein

          http://home.tiscali.nl/reinart.w met vr.gr.Rein

          Message 4 of 4 , Aug 31, 2004
            Rein de parentelen van Pietje van der Wal en Jacob de Groot, ik krijg witte
            achtergronden en gele letters, maar misschien komt het door mijn
            instellingen, zal e.e.a. nog eens beter bekijken. Ben momenteel niet
            dagelijks on line, heb weer eens ruzie met Zonnet vandaar dat ik weer op de
            ouderwetse"manier inlog, dus per modem en niet per ADSL. mvrgr. K.v.d.Wal