Voorouderdag

  • Rienk de Boer
    Message 1 of 2 , Aug 28 2:05 PM
      Beste lezers,

      Graag wil ik jullie het volgende persbericht onder de aandacht brengen, dit bericht heb ik van de afdeling Drenthe van het NGV met het verzoek om dit door te geven.
      Niet alleen uit Drenthe maar ook zullen mensen aanwezig zijn met bestanden uit Friesland.

      Met vriendelijk groet
      R. B. de Boer

      Het adres van de afdeling Drente is: a.stiksma@...

      en dan volgt hier het persbericht

      Uitnodiging Vooroudermarkt 2004

      In samenwerking met het Drents Archief en de Drentse Historische Vereniging organiseren wij, de NGV afdeling Drenthe op zaterdag 4 september 2004 van 10.00 tot 16.00 uur een grote Vooroudermarkt in de Tamboer te Hoogeveen, onder de titel

      Het voorspel en het nageslacht

      In de verschillende zalen van de Tamboer zullen dan diverse activiteiten plaatsvinden, welke alle zowel genealogisch als historisch binnen het thema van deze dag passen.

      Aansluitend vindt in de Hoofdstraat voor en bij de Tamboer een boekenbeurs plaats.

    • Godwin Zwanenburg
      Message 2 of 2 , Aug 31 11:09 AM